Endelig ‘kompensation’ fra Haribo!

20mar10

Kompensationen

“Vores produktionsudstyr indeholder sigter af nylontråd og det er et stykke af denne nylontråd, der beklageligvis er endt i Deres produkt,” skriver Haribos Ulla Pedersen til mig.

Det lille stykke nylontråd har foræret mig en god portion lørdagsslik samt lidt spænding i en ellers kedelig hverdag. Efter at have ladet vente på sig, fik jeg i dag en stor boblekuvert med posten fyldt med ti små (hrmpf) poser Haribo-slik. Lidt fedtet af Haribo synes jeg nu nok, da den nylontråd kunne have kostet mig livet. De skal være taknemmelige for ikke at stå med et omkostningsfuldt sagsanlæg på halsen. Det får også én til at tænke på, hvor meget nylontråd kan man fylde sin mavesæk med, før det går galt?

Men ikke desto mindre er jeg glad for slikket. Ikke en europalle slik, som jeg havde sat næsen op efter, men der burde være nok til resten af lørdagen. En dejlig afslutning på en potentiel meget farlig affære. Nu skal slikket spises.

Brev fra Haribo

Se også indlægget:

Haribo, din gamle svindler, hit med vingummien!

2 Responses to “Endelig ‘kompensation’ fra Haribo!”

  1. 1 Marianne

    Bla bla bla…(det er Ulla Pedersens brev, jeg hentyder til) Hvor er det bare fedtet!! Jeg havde set frem til, at jeg skulle til mega-slik-aften, og så får du 10 sølle små poser i kompensation!!! Jeg havde sgu forventet en smule mere af selveste Haribo. Hvis det ikke var fordi, jeg ELSKER slik (især Haribos) så havde jeg nægtet at støtte dem mere. Men vil efter dette, nok ikke nyde at spise deres slik helt så meget som før. Jeg er skuffet!

  2. Ja, ikke.
    Men det skal siges, jeg fik også kompensation for mine portoudgifter. Jeg fik udover slikket også et frimærke. Haha.


Skriv et svar

