Haribo, din gamle svindler, hit med vingummien!

02mar10

Defekt vingummi

Tænk at jeg skulle være så heldig. Siden jeg var lille, har jeg gået og ventet på det øjeblik, hvor jeg ville finde en ulaber Laber Larve eller et Heksehyl uden hyl. Og for et par uger siden oprandt det øjeblik – der var dog hverken tale om Laber Larve eller Heksehyl, men om en grøn pærevingummi fra Haribos Eldorado (kan også findes i Matador Mix). Men hvordan er en pærevingummi egentlig defekt? I mit tilfælde, så sad der noget, der lignede fiskeline gennem den øverste del af pæren. Jeg fik skidtet i munden og spyttede det øjeblikket ud. Jeg spiste uden at tøve resten af vingummierne posen og sendte en klage via Haribos hjemmeside.

Jeg har nu fulgt Haribos direktiver og sendt den stakkels vingummi til Haribos danske hovedkvarter i Faxe. Nu må vi se, hvad der kommer ud af det. Jeg drømmer om store vingummilandskaber og europaller med Super Piratos. Mon det går så galt. Kan næsten ikke vente.

Fortsættelse følger…

6 Responses to “Haribo, din gamle svindler, hit med vingummien!”

  1. 1 mathias

    Hej Louise, hvor er du heldig, men du har virkelig også spist meget slik for at nå her til, så det er kun fuldt fortjent. Vi er mange der lige så spændt afventer fortsættelsen…..

  2. Tak! Ja, det skulle jeg mere. At jeg har fortjent bare en lille kompensation for mine årelange anstrengelser.

  3. 3 far

    må jeg få lov til at smage.

  4. ja du må da, far

  5. 5 mads

    Hej
    Jeg er helt enig med dig i din sag jeg syntes også Haribo har været lidt for perfekt i mange år, nu trænger de til at vide de dårlige ting ved dem, fx syntes jeg det er for dårligt at Haribo laver alt for små poser, og derefter syntes jeg også at de er alt for dyre i forholdt til deres indhold. Og dette siger fordi det sker at hvis jeg får lyst til at købe noget slik og vælger Haribo er jeg som regel nød til at købe mindst to hvis jeg skal have til en hel fredag aften, og hvis man så skal have to koster det mig bare mange flere penge, (men jeg skal dog indrømme, deres slik er godt). Jeg mener syntes godt de kunne gøre noget ved det,. (Ps. Jeg håber du får noget godt ud af din sag)
    hilsen…..

  6. 6 Lulu

    Hej Louise. Du ved tilfældigvis ikke hvad adressen er på Haribo i Faxe. Kan ikke finde den nogen steder.


Skriv et svar

