Hello world!

19jan10

Det der egentlig skulle have været en blog om mit halve år i 2008 i New York bliver nu til en blog om løst og fast om mig og det, der optager mig. I skrivende stund er jeg på ferie i New York, og jeg glæder mig til at dele nogle scenarier med jer på bloggen. Og ditto når jeg kommer hjem til København. Hurra og velkommen!

Udsigten fra taget på East 3rd Street

3 Responses to “Hello world!”

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. 2 jesper

    kanon blog…… jeg har boet der i 2 år, og været der 10 gange men aldrig været ude på coney island !! stor fejl….!

  3. Coool blog- elsker NY.
    og du er nu tilføjet min blogliste 🙂


Skriv et svar

